کسب درآمد آنلاین: +10 روشهای واقعی (کار در سال 2020)
نوشته شده توسط : محسن راد

کسب درآمد آنلاین: +10 روشهای واقعی (کار در سال 2020) ما در عصر دیجیتالی زندگی می کنیم ، جایی که تغییر سریع فناوری بدان معنی است که یادگیری چگونگی کسب درآمد آنلاین از هر دوره دیگر آسان تر است.

جهان به سمت اقتصاد تقاضا پیش می رود ، که فرصت های خارق العاده ای برای کارآفرینی ، ایجاد ثروت ، کار از راه دور و آزادی زمان ارائه می دهد. با این حال ، ما باید یاد بگیریم که بین خطوط تغییر بخوانیم.

در مورد آن فکر کنید

می توانید از چندین سیستم عامل بین المللی مانند Flexjobs ، Freelancers.com یا PeoplePerHour استفاده کنید تا فوراً یک کار از راه دور به عنوان یک فریلنسر پیدا کنید. برای مشاغل کوچکتر Fiverr نیز وجود دارد (جایی که خدمات به قیمت 5 دلار فروخته می شوند) ، اما در این حالت شما به یک استراتژی نیاز دارید ، به قیمت های صنعتی ، برای کسب درآمد ، به عنوان مثال: می توانید یک آرم به قیمت 4.86 یورو بفروشید (5 دلار) ، با سه پیش نویس ، و از ابزاری مانند Canva.com استفاده کنید که دارای الگوهای آرم است: می توانید آنها را با نام مشتری پر کنید و در 5 دقیقه سه آرم ارسال کنید ، در این روش نرخ ساعتی کافی حداقل 50 را تضمین می کنید. یورو در ساعت

فرصت های جدید امروزه همه جا وجود دارد ، فقط باید بدانید که در کجا جستجو کنید.

مشکل این است که بیشتر مطالب در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین ، هنوز در مورد تاکتیکهای منسوخ به آن می گویند:

کارتهای هدیه با Swagbucks. نظرسنجی آنلاین با Survey Junkie. نقدی با eBates. تماشای فیلم برای سکه های با UserTesting یا InboxDollars. درج داده در ازای حداقل دستمزد.

من حتی نمی خواهم در مورد مقالاتی که توصیه به نگهداری از کودکان با استفاده از درگاه ها می کنم صحبت کنم!

در ادامه بخوانید تا در مورد 20 روش من برای حال و آینده کسب درآمد آنلاین از طریق شبکه های سرمایه گذاری اجتماعی ، با تجارت الکترونیکی ، هواپیماهای بدون سرنشین ، آمازون ، Airbnb ، chatbots و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

شروع کنیم.

1. تبدیل به یک بلیط آزاد از راه دور بالا شوید

امروزه در سراسر جهان آزاد و کارکنانی که از راه دور کار می کنند ، تقاضای زیادی دارند. اگر مهارت های دیجیتالی یا زبانی دارید (به عنوان مثال شما انگلیسی را به خوبی صحبت می کنید) ، می توانید یک حرفه آزاد و پردرآمد را به صورت آنلاین شروع کنید.

و نه: اکنون فقط برنامه نویسان نیستند که از راه دور کار می کنند بلکه بسیاری از حرفه های دیگر: مترجمان ، کارمندان مراقبت از مشتری ، تعدیل کنندگان ، تولید کنندگان محتوا ، مدیران حساب کاربری هستند. واقعاً دنیای بی نهایت وجود دارد!

اولین قدم برای عضویت در پورتال برای یافتن سریع کارهای از راه دور که می توان انجام داد ، است.

سیستم عامل اصلی که توصیه می کنم:

Freelancers.com
PeoplePerHour
Flexjobs

من دسته بندی مشاغل ارائه شده در Flexjobs را به شما نشان می دهم ، فقط برای اینکه به شما ایده بدهم چگونه می توان در بسیاری از بخش ها شغل پیدا کرد ، که اکثر آنها هیچ ارتباطی با فناوری اطلاعات ندارند:

دسته بندی های fexjobs

2. یک پادکست موفق راه اندازی کنید

افزایش اهمیت محتوای صوتی به عنوان یک راه مناسب برای بازاریابی محتوا از هر زمان دیگری قوی تر است. در ایالات متحده ، 32 درصد آمریکایی ها به طور ماهیانه به پادکست ها گوش می دهند - این به همان میزان است که به طور مرتب به کلیسا می روند.

با راه اندازی پادکست خود می توانید نمایش خود را بسازید ، در مورد موضوعاتی که برای شما و مخاطبانتان جالب است ، بحث کنید ، مخاطبان ایجاد کنید و پادکست خود را با تبلیغات ، حمایت مالی یا فروش مستقیم کسب درآمد کنید.

برای شروع کار در دنیای پادکست ، باید یک آموزش کسب درآمد از اينترنت رايگان با 13 ایده ایمن و سریع شرکت میزبان پادکست را برای ذخیره کردن پرونده های خود انتخاب کرده و آنها را با تمام سیستم عامل های اصلی مانند iTunes ، Stitcher ، Spotify و TuneIn به اشتراک بگذارید .

پادکست
بهترین شرکت میزبانی پادکست برای شروع ، Buzzsprout است .

آنها یک برنامه رایگان دارند و سه طرح پرداختی از 12 تا 24 دلار در هر ماه. Buzzsprout میزبان پرونده های شما بدون محدودیت زمانی ، ذخیره نامحدود و 250 گیگابایت پهنای باند در هر ماه است (بسته به مدت زمان پادکست های شما تقریبا 20،000 تا 40،000 نمایشنامه در ماه را پوشش می دهد).

آنها همچنین به شما امکان می دهند یک پخش کننده پادکست را مستقیماً در وب سایت خود جاسازی کنید ، و می توانید یک قسمت یا لیست پخش از بهترین قسمت های خود را نشان دهید. به طور کلی ، یک ابزار ساده و شهودی برای شروع کار با پادکست.

>> با Buzzsprout شروع کنید. <<

3. ایجاد یک وبلاگ طاقچه برای بازاریابی وابسته و محصولات دیجیتال

شروع یک وبلاگ چیز جدیدی نیست. با این حال ، مسیر سنتی به ثروت ، شروع به ایجاد یک وبلاگ ، افزایش ترافیک و افزودن تبلیغات از Google AdSense و سایر شبکه ها به سایت شما را توصیه می کند.

این اولین قدم برای آشنایی با تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد ترافیک و در عین حال کسب درآمد است.

اما قدم بعدی حرکت به سمت چیزهای سودآور دیگری است: من در مورد بازاریابی وابسته صحبت می کنم.

برخی از برنامه های وابسته به ازای هر سرب پرداخت می کنند ، بنابراین برای ثبت نام های ساده ، برخی دیگر کمیسیون در هر فروش.

قدم بعدی در تکامل مشاغل خود ، وقتی ترافیک دارید ، می توانید شروع به ایجاد و فروش محصولات دیجیتالی خود در وب سایت خود کنید.

به عنوان مثال ، می توانید پادکست ها ، فیلم ها یا اشتراک های مجله را به خوانندگان وفادار خود پیشنهاد دهید. همچنین می توانید کتاب های الکترونیکی ، راهنماها ، برنامه های نرم افزاری را بفروشید. هر محصول دیجیتالی که بتوانید آنرا ابداع کرده و ایجاد کنید ، می تواند تا زمانی که ارزش واقعی آنها را برای آنها فراهم کند ، به مخاطبان شما فروخته شود.

نکته اصلی این است که در وردپرس با یک شرکت میزبانی وب مانند Bluehost شروع به کار کنید . در مرحله بعد ، با ایجاد معامله با سایر وبلاگ نویسان در صنعت خود ، تولید محتوا و ایجاد بک لینک را شروع کنید تا قدرت دامنه (DA) و بنابراین ترافیک ایجاد کنید.

فرمول کلاسیک معمولاً شامل ترکیبی از منابع رایگان و پولی است که برای خوانندگان از جمله کتابهای کاری ، راهنماها ، کتابهای الکترونیکی و دوره های آنلاین به خوانندگان ارائه می شود.

از ابزاری مانند Google Keyword Planner استفاده کنید تا به شما در درک پتانسیل ترافیک ایده های مختلف برای انتخاب طاقچه ای برای قرار دادن وبلاگ خود کمک کند. Google Ads پیش بینی کرده است که داده های تصور به عنوان یک نشانگر بزرگ از حجم واقعی ترافیک یک طاقچه کار می کنند.

 

4. فروش محصولات به صورت آنلاین در تمام سیستم عامل ها

چند سیستم فروش آنلاین وجود دارد؟ یک دوجین؟ یکصد؟ بیشتر؟

برخی از شرکت ها هنوز تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار می دهند و برای کسب درآمد آنلاین روی یک سکو تمرکز می کنند. فرقی نمی کند که شما می فروشید. بازاریابی چند کاناله آینده است.

شما باید در تمام سیستم عامل های اصلی مشتریان خود بصورت آنلاین بفروشید.

فقط یک فروشنده eBay نشوید. فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کنید. با Amazon FBA شروع کنید. فروش مستقیم از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، از جمله Facebook ، Instagram و Pinterest. محصول یا خدمات خود را در پورتال ها به بازار عرضه کنید. اگر در حال فروش چیزی دست ساز یا خاص هستید ، آن را در Etsy بفروشید.

از سیستم عامل های طاقچه مربوط به صنعت خود نیز غافل نشوید. به عنوان مثال ، اگر یک طراح هستید ، باید 99 طراحی ، Dribbble و Society6 را به عنوان سایت های خرده فروشی آنلاین درج کنید.

اگر می خواهید نحوه درآمدزایی آنلاین را یاد بگیرید ، باید با درک بازار هدف خود و اینکه کدام سیستم عامل را مکرر می کند ، شروع کنید.

مواردی مانند ابزارهای تجارت الکترونیکی رایگان ، محتوای تولید شده توسط کاربر ، برنامه های پیام رسانی و چت روبات ها را فراموش نکنید. ابزارهایی مانند CRM رایگان HubSpot و نرم افزار بازاریابی ایمیل به خوبی با هر فروشگاه آنلاین کار می کنند. و ارزش این را دارد که یک مدیر رمزعبور به کار بگیرید تا به شما کمک کند ضمن حفظ امنیت همه چیز ، بین سیستم عامل ها جابجا شوید.

هنگامی که می دانید کدام سیستم عامل ها دارای ارزش گذاری هستند ، می توانید در هر سایت حضور ایجاد کنید. هنگامی که آماده هستید ، یک تجارت آنلاین را با یک پلتفرم تجارت الکترونیکی مانند Shopify شروع کنید تا به شما در اتحاد کلیه کانالهای فروش خود کمک کند.

 

5- دانش خود را از طریق یک دوره آنلاین به اشتراک بگذارید

دنیای یادگیری
اگر دانش ارزشمندی کسب کرده اید که می تواند به دیگران کمک کند ، اکنون می توانید از آن برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید. صرف نظر از حوزه تخصص شما ، دوره های آنلاین به طور فزاینده ای توسط متخصصان و شرکت ها مورد تقاضا قرار می گیرند.

سیستم عامل های دوره آنلاین مانند Learnworlds به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد بخش فنی یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی ، یک دوره آنلاین را در هر چیزی که می خواهید منتشر و بفروشید.

شما می توانید به مردم یاد دهید که چگونه بنویسند ، مالیات کمتری بپردازند ، تعمیرات لازم اتومبیل را به تنهایی انجام دهند یا حتی نحوه پرواز هواپیماهای بدون سرنشین را نیز آموزش دهند. و پس از شروع دوره ، دانش آموز شما به شما پرداخت می کند و شما جریان درآمد آنلاین خود را ایجاد خواهید کرد.

اگر می خواهید این شغل را شروع کنید Learnworlds انتخاب شماره یک من است ، زیرا می توانید سایت فروش دوره های خود را با دامنه خود ، گرافیک های شخصی ، صفحات فروش خود ، سیستم های پرداخت ، ادغام با مسئولان و ابزارها ایجاد کنید. ارتقاء و بازاریابی پیشرفته ، همه بدون داشتن هیچ برنامه برنامه نویسی یا دانش خاصی ، این سیستم برای کاربران بی تجربه خودکار و بصری است. علاوه بر این ، هزینه ای برای کیفیتی که ارائه می دهد بسیار پایین است ، ما در مورد 20 یورو در هر ماه صحبت می کنیم . حتی اگر همه چیز را با دست برنامه نویسی کنید این هزینه کمتری برای شما نخواهد داشت: شما این مبلغ را صرف صرف میزبانی می کردید!

و شما می توانید به لطف محاکمه رایگان 30 روزه ، دوره های فروش را بدون پرداخت دلار شروع کنید!

اگر می خواهید فروش دوره های آنلاین خود را شروع کنید ، به Learnworlds نگاهی بیندازید. <<

 

6. با Dropshipping درآمد کسب کنید

یک فروشگاه الکترونیکی تجارت الکترونیکی به شما نیاز دارد تا کارمندان را استخدام کنید ، محصولات را ذخیره کنید ، موجودی خود را حفظ کنید.

بدیهی است که کل روند بسیار گران و پرخطر است.

اما با dropshipping ، می توانید محصولات خود را بصورت آنلاین و بدون هیچ زحمتی که با ارائه خدمات تحقق سفارشات سنتی ارائه می شود ، بفروشید.

نیازی به استخدام افراد نیست و هیچ سرمایه گذاری لازم نیست.

کاملاً ساده ، در اینجا چگونگی کار یک مدل تجاری معمولی از dropshipping آورده شده است:

شما یک وب سایت در اینترنت ایجاد می کنید و تصاویر خود را با قیمت آنها بارگذاری می کنید.
مشتری محصول را خریداری کرده و به صورت آنلاین به شما پرداخت می کند. برای خود حاشیه نگه دارید و سفارش را به سازنده / تأمین کننده شما در همکاری با dropshipping شریک کنید.
تولید کننده / تأمین کننده کالا برای تکمیل سفارش از طرف شما محصول را به مشتری تحویل می دهد.
رها کردن
همانطور که از اینفوگرافیک فوق مشخص است ، dropshipping در مورد عمل به عنوان واسطه بین مصرف کننده و تأمین کننده است.

با شروع کار ، پایدار کردن تجارت و سودآوری قابل توجهی می توان از طریق dropshipping استفاده کرد.

مزایای استفاده از dropshipping بسیار است ، از جمله:

در ابتدا هیچ سرمایه گذاری اساسی وجود ندارد ، سرمایه ای لازم نیست
برای ساختن یک انبار سرمایه گذاری لازم نیست
تحویل محصول و در نتیجه تحمل هزینه حمل و نقل و مدیریت سفارش ضروری نیست
تماس مستقیم با مشتریان به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را ایجاد کنید
امروز سیستم لجستیک تحقق سفارش 100٪ خودکار است: بنابراین وقتی یک سفارش به سایت شما می رسد ، سفارش به طور خودکار به تهیه کننده شما تبدیل می شود و شما را آزاد می کند که تقریباً 100٪ از وقت خود را به کسب ترافیک اختصاص دهید. در هدف

Wayfair.com نمونه معروف در میان بازاریابان تجارت الکترونیکی dropshipping است که میلیون ها سال با نرخ رشد 25٪ در سال ایجاد می کنند. به ما نگاهی بیندازید تا ایده و ایده بگیرید

بدون شک ، تأمین کنندگان یکی از بخش های اساسی تجارت شما هستند - همه چیز به آنها بستگی دارد.

بسیاری از dropshippers منابع خود را از سایت های چینی مانند Aliexpress یا Wish تهیه می کنند: این گزینه مناسبی است اما اگر می خواهید در بازار ایتالیا فعالیت کنید باید زمان حمل و نقل را با دقت در نظر بگیرید. می دانم که برخی از آمازون استفاده می کنند ، حتی اگر گزینه ای باشد ، بیایید غیررسمی بگوییم ، به این معنا که برخلاف Alixpress برای مثال ، امکان ندارد آمازون بتواند به گزینه فروش در Dropshipping بپیوندد ، بنابراین من آن را توصیه می کنم

در عوض ، من می خواهم به یک منبع عالی برای کالاهای ایالات متحده و بازار اروپا اشاره کنم : Spocket .

جیب
Spocket یک بازار بصورت آنلاین است که به شما امکان می دهد با تهیه کنندگان مستقر در ایالات متحده و اتحادیه اروپا پیدا و ارتباط برقرار کنید.

با اتصال به سیستم عامل هایی مانند این ، به بهترین محصولات برای فروش از هزاران تامین کننده و تولید کننده dropshipping در سراسر جهان دسترسی پیدا می کنید. این به معنای واقعی اصطلاح "جهانی" است!

اگر به دنبال شروع کار Dropshipping هستید ، قطعاً ایده خوبی است که با وینس آلووینو تماس بگیرید تا راه را برای پیشبرد و بحث در مورد جزئیات به شما نشان دهیم!

 

7. با انتشار خود در آمازون درآمد کسب کنید

اگر از نوشتن لذت می برید ، فرصت های بی پایان برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد . روزهای قدیمی که مجبور بودید یک روزنامه نگار حرفه ای شوید یا به یک نماینده و ناشر اعتماد کنید تا رمان یا کتاب درسی خود را بفروشید ، مدتها از بین نرفته است.

آیا همیشه خواستید که کتاب ، کتابچه راهنما یا یک داستان کوتاه ساده بنویسید و ببینید که آن به عموم می رسد؟ اکنون با Amazon KDP (انتشار مستقیم Kindle) می توانید به راحتی کار خود را منتشر کرده و فروش آن را در آمازون شروع کنید. بنابراین بسیاری از نویسندگان موفق در زمان ما با انتشار خود آمازون ، مانند ال جیمز ، نویسنده "پنجاه سایه خاکستری" ، یا هیو هووی که میلیون ها نسخه را با رمان های خود به فروش رسانده است ، آغاز شده اند.

هیو

8. با فیلم ، VR و هواپیماهای بدون سرنشین آنلاین درآمد کسب کنید.

مردم عاشق فیلم هستند. از ارسال داستان در توییتر و اینستاگرام گرفته تا کسب درآمد از کانال YouTube ، ویدیو امروز بسیار محبوب است. طبق گفته سیسکو ، تا سال 2022 ، ویدیو 82٪ از کل ترافیک اینترنت را شامل می شود.

مارک های عمده خرده فروشی آنلاین فقط با اجرای استراتژی های ویدیویی میلیون ها دلار درآمد کسب کرده اند.

پیشرفت های مربوط به فناوری ویدیو و نرم افزارهای ویرایش فیلم منجر به ایجاد فرصت های جالب حتی بیشتر برای درآمدزایی آنلاین برای همه می شود.

یکی از روشهای سنتی و در عین حال سودآور ، فروش عکس های سهام و محتوای ویدیویی بصورت آنلاین در سایتی مانند Shutterstock است .

شما می توانید با خیال راحت از آی فون خود برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا و بارگذاری آنها برای فروش استفاده کنید.

اگر عاشق بازی های ویدئویی هستید ، می توانید با پخش کردن ، ارائه بررسی های بازی و موارد دیگر در Twitch ، سکوی پیشرو جریان ویدئویی که هم اکنون متعلق به آمازون است ، درآمد کسب کنید.

چرخش

همچنین با کمک یک پهپاد می توانید عکس های هوایی با قیمت بالایی را ضبط کرده و بفروشید.

جاش بافنر یک هواپیمای بدون سرنشین را به عنوان هدیه تولد دریافت کرد و در پایان آن را تبدیل به بزرگترین شبکه پهپاد املاک و مستغلات در ایالات متحده کرد.

همه این کارها فقط با گرفتن چند عکس هوایی برای یک شرکت املاک و مستغلات محلی آغاز شد:

هواپیمای بدون سرنشین

اما Boughner با فروش خدمات مرتبط با هواپیماهای بدون سرنشین از جمله بازرسی ها ، تبلیغات ویدیویی در هتل و اقامتگاه ها و حتی نظارت ، خیلی سریع اقدام به فروش سریع کرد.

برای درآمدزایی با فیلم ، باید روی سخت افزار با کیفیت سرمایه گذاری کنید ، خواه یک دوربین 360 درجه ، فناوری VR یا یک پهپاد باشد. خوشبختانه ، هزینه ها به سرعت کاهش می یابند و یک هواپیمای بدون سرنشین با کیفیت بالا در Amazon را با قیمت کمتر از 1000 دلار دریافت می کنید.

شما همچنین نیاز به خرید نرم افزار ویرایش ویدیو و عکس و یادگیری نحوه استفاده از آن مانند یک حرفه ای دارید.

 

9- یک سایت عضویت / اشتراکی را شروع کنید

بیایید بگوییم که شما یک پیرو 5000 نفری دارید که در یک مکان خاص هدف قرار گرفته اند.

گاهی اوقات ، حتی از شما دعوت می شود در یک رویداد یا کنفرانس با موضوع طاقچه خود صحبت کنید.

به طور خلاصه ، شما حرفه ای هستید که دارای برخی اقتدار در طاقچه خود هستید.

در این صورت ممکن است زمان شروع یک سایت عضویت باشد.

برای کسانی که شما با وب سایتهای عضویت ناآشنا هستید - اینها انواع وب سایتهای دسترسی محدود و دارای محتوای اختصاصی هستند که فقط اعضا که می توانند عضویت پولی را انتخاب کنند ، می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

تا زمانی که شما همچنان به ارائه اطلاعات ارزشمند و به روز شده برای مخاطبان خود بپردازید ، آنها از پرداخت اشتراک ماهانه خوشحال خواهند شد.

بنابراین چه چیزی می توانید در اختیار مخاطبان خود قرار دهید تا اطمینان حاصل کنند که هزینه اشتراک ماهانه را پرداخت می کنند؟

شما می توانید با استفاده از محتوایی مانند:

دوره های آنلاین
وبینار زنده
راهنماهای آموزنده
کتابهای الکترونیکی
دسترسی به انجمن و انجمن
ورق های تقلب را پیشنهاد کنید
کتاب های کاری و برنامه های اقدام

چه چیزی باعث می شود شروع به کار در سایت اشتراکی شما بسیار سودآور شود؟

1. تکرار درآمد

من می گویم که وب سایت های اشتراک می تواند یک مقدس مقدس برای کارآفرینان جوان باشد ، اغراق نخواهم کرد.

زیرا؟

عبارت اصلی در اینجا "درآمد مکرر" است.

و چه کسی آن را دوست ندارد؟

اگر محتوای شما به اندازه کافی با ارزش باشد ، اعضا همچنان به دسترسی خود ادامه می دهند و دوباره و دوباره آنرا حفظ می کنند.

بنابراین ، اساساً ، شما برای محتوائی که فقط یک بار ایجاد کرده اید ، درآمد ماهانه دریافت می کنید.

2. می توانید یک پایگاه مشتری وفادار بسازید

راه‌اندازی سایت عضویت نیز باعث افزایش اقتدار شما در صنعت شده و شما را به عنوان یک متخصص قرار داده و به شما امکان می دهد موارد زیر را رشد دهید.

از یک طرف ، دائماً به خاطر محتوایی که زمانی خلق کرده اید ، پرداخت می شوید. در عین حال ، در حال ایجاد اقتدار خود در صنعت خود هستید.

 

با این حال ، اگر شما در پی دستیابی به درآمد منفعلانه ایده ساختن یک سایت عضویت را دوست دارید ، باید فکر خود را درباره مزایای پولی متوقف کنید.

در ابتدا ، روی ساختن مخاطب کار کنید ، موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید ، و چیزی را که به احتمال زیاد به فروش می رساند ، انتخاب کنید.

من پیشنهاد می کنم به جای فکر کردن در مورد دامنه وسیع تر ، به فکر طاقچه ای بیشتر باشید.

به عنوان مثال ، در مورد ایجاد سایت عضویت در بازاریابی رسانه های اجتماعی فکر نکنید.

در عوض ، سعی کنید فکر کنید ، "من قصد دارم به مشاور سلامتی و سلامتی چگونگی استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی را آموزش دهم ."

هرچه موضوع خود را باریک تر کنید ، ساختن یک عضو وفادار برای شما ساده تر خواهد بود.

 

10. فروش فضای تبلیغاتی و محتوای پشتیبانی شده.

به نظر می رسد امروز همه افراد در اینترنت در کمین تلاش برای یافتن مخاطب هدف خود و بمباران آنها توسط تبلیغات هستند.

اما ما وقتی درآمد کسب می کنیم ، به تبلیغات اهمیت نمی دهیم؟

اگر وبلاگ خود را دارید ، سخت کار کرده اید و می خواهید کمی بیشتر (یا خیلی چیزهای دیگر) انجام دهید ، باید تبلیغات را در سایت خود قرار دهید.

اگر می خواهید یک وبلاگ را در 10 روز با 900 بازدید در روز راه اندازی کنید ، راهنمای من را بخوانید. <<

اما چگونه می توانید فضای تبلیغاتی را در وبلاگ خود بفروشید؟

خوب ، دو روش برای فروش تبلیغات در وبلاگ شما وجود دارد.

شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا از خدمات شخص ثالث استفاده کنید ، که بهترین انتخاب برای شروع البته است.

زندگی خود را آسان تر کنید و به این اشخاص ثالث اجازه دهید تبلیغات را در وبلاگ خود مدیریت کنند.

خدمات تبلیغی برتر

این سرویس ها به طور خودکار تبلیغات شما را برای شما نمایش داده و مدیریت می کنند و بنابراین باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شوند من به شما خدمات برتر را پیشنهاد می کنم که تبلیغات ناخواسته در سایت شما ارسال نمی کنند و به شما این امکان را می دهند که درآمد بهتری کسب کنید. کسانی که تبلیغات ناخواسته منتشر می کنند ، کسانی هستند که دارای سایت های ضعیف یا نامفهوم هستند و بنابراین بهترین شبکه های تبلیغاتی به عنوان شریک پذیرفته نمی شوند.

من دیگر در مورد Adense و Propellerdads که قبلاً در این مقاله ها صحبت کرده ام صحبت نخواهم کرد:

روزانه 200 € با Adsense و فیس بوک به صورت آنلاین بدست آورید
پروانه های تبلیغاتی: نحوه افزایش درآمد Google Adsense به میزان 200 یورو در روز
اما من به دیگر شبکه های سودآور اشاره خواهم کرد:

BuysellAds: انتشار به ناشر (یعنی شما) 75٪ بودجه تبلیغ کننده
Blogads: 70٪ بودجه تبلیغ کننده را به ناشر منتقل می کند
ناشر OIO: با این شبکه می توانید حتی 100٪ برسید!

11. نام دامنه را بخرید و بفروشید

وقتی شخصی می گوید برای کسب درآمد آنلاین کاری می خواهد انجام دهد ، به ندرت به خرید و فروش نام دامنه فکر می کند.

گفته می شود ، این سیستم هنوز هم می تواند یک گزینه بسیار سودآور باشد.

در حالی که خرید و فروش نام دامنه می تواند درآمد اضافی برای شما کسب کند ، اگر می خواهید یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید و به عنوان اولین تجارت خود انجام دهید ، نمی توانید به آن وابسته باشید.

اما نباید سودآوری آن را دست کم بگیریم زیرا برخی از افراد با فروش نام دامنه سودهای کلانی کسب کرده اند.

در اینجا لیست برخی از بالاترین قیمت های پرداخت شده برای نام دامنه آورده شده است:

نام دامنه گپ

و لیست به همین جا ختم نمی شود.

دلیلی که من این لیست را نشان می دهم این است که به شما ایده بدهد که دامنه خرید و فروش بسیار سودآور می تواند باشد.

سودآوری به دو چیز مهم بستگی دارد:

داشتن نام دامنه با کیفیت خوب
نحوه تبلیغ نام دامنه خود
به مبلغی که مردم برای خرید نام دامنه با کیفیت پرداخت می کنند ، نگاهی بیندازید:

نام دامنه

نکاتی برای خرید و فروش نام دامنه برای به حداکثر رساندن سود

1. مخاطب هدف خود را باریک کنید

در ابتدا روی فروش نام دامنه با قیمت بالاتر تمرکز نکنید.

خوب صبر کنید ، قبل از اینکه به من پرش کنید ، به من گوش دهید.

من دیده ام که برخی افراد وقتی تازه وارد این صنعت می شوند بسیار هیجان زده می شوند.

به عنوان مثال ، اگر شروع به خرید نام دامنه های مربوط به مراقبت های بهداشتی می کنید زیرا فکر می کنید پزشکان عموما ثروتمند هستند ، پس شما به سمت فاجعه رانده می شوید.

بدون اطلاع در مورد این طاقچه ، نمی دانید چه کسی مشتری را هدف قرار دهد و چگونه می توانید نام دامنه خود را تبلیغ کنید.

بنابراین ضروری است مخاطبان مورد نظر و نام دامنه خود را بر اساس سوله های سودآوری که می توانید پیدا کنید ، انتخاب کنید که باید تا زمان ورود به شغل به سرعت گسترش یابد. این راز درآمدزایی با این سیستم است. روند رو به رشد

2. کلمات کلیدی "داغ" را پیدا کنید

به Google Keyword Planner بروید. نگران نباش. لازم نیست که هزینه آن را بپردازید.

با استفاده از Google Keyword Planner می توانید به راحتی اصطلاحات جستجوی با حجم بالا را پیدا کنید که مورد توجه بسیاری باشد.

در اینجا نکاتی سریع برای بازگرداندن سیستم برای اصطلاح "SEO" آورده شده است.

کلمه کلیدی

از کجا می توانید دامنه هایی با کیفیت ارزان خریداری کنید؟

در صورت خرید نام دامنه ارزان گزینه های زیادی در دسترس است. می توانید در حراج های آنلاین شرکت کنید ، دامنه جدیدی را ثبت کنید یا مستقیم از سیستم عامل های میزبان وب خریداری کنید.

در اینجا برخی از بهترین سیستم عامل ها برای خرید نام دامنه با کیفیت آورده شده است:

NameCheap
نام.com
ثبت نام
خدایی

سیستم عامل هایی که می توانید نام دامنه خود را بفروشید:

جستجوی خریدار مستقیم کار آسانی نیست. بنابراین من لیستی از سایتهای محبوب را انتخاب کرده ام که می توانید دامنه خود را با سود بالایی بفروشید.

بی
Afternic
Flippa
Sedo.com

 

12. مانند ستاره YouTube درآمد کسب کنید

برخی از مشهورترین ستاره های YouTuber میلیونرها رفته اند و شهرت فوری پیدا کرده اند.

شهرت پول.

چه چیز دیگری در زندگی می خواهید؟

و شما طبق شرایط کار می کنید صادقانه به نظر می رسد مانند بهشت.

می توانید از کانال YouTube خود به دو طریق سرمایه کسب کنید:

1. ابتدا ، می توانید کانال YouTube خود را با تبلیغات کسب درآمد کنید

2. همچنین می توانید بینندگان خود را به وب سایت خود یا به سایتی که به آن وابسته هستید هدایت کنید

 

اکنون سخت ترین قسمت می آید.

چگونه می توانید در YouTube ویروسی کنید؟ آیا راز شهرت فوری وجود دارد؟

پیش بینی واقعیت فرآیند دشواری است - هدف باید ساخت فیلم با کیفیت و سازگار با کیفیت باشد - و بقیه را دنبال خواهیم کرد.

با این حال ، ساخت فیلم های با کیفیت کافی نیست. به خصوص اکنون که رقابت در YouTube بسیار زیاد شده است.

طبق آمار ، هر دقیقه 400 ساعت فیلم در YouTube بارگذاری می شود.

یوتیوب

این رقابت زیادی است.

اما از نظر مثبت ، تعداد ستاره های YouTube که چهره های 6-صفر کسب کرده اند نسبت به سال گذشته 50٪ افزایش یافته است.

بنابراین در پایان ، ارزش تمام تلاشی را که می کنید به کار خواهید گرفت.

چگونه در YouTube موفق شویم؟
1. برای جلب توجه مخاطبان خود عناوین عالی بنویسید.

چند نمونه عالی از چگونگی تنظیم عناوین خود را برای جلب توجه بیشتر ، بررسی کنید.

مثال اول Business Insider است . آنها قطعاً می دانند که چگونه توجه کنند.

عناوین یوتیوب

2. خود را در کانالهای دیگر تبلیغ کنید

از ابزارهای بازاریابی YouTube استفاده کنید ، سپس سعی کنید با ستاره های YouTube در طاقچه خود همکاری کنید و روند لحظه های آن را سوار کنید: می توانید مصاحبه متقابل انجام دهید یا فیلم هایی را با فرمول برجسته مثلاً فیلم بگیرید.

بینندگان عاشق محتوای تولید شده توسط کاربر هستند. اگر یک برند هستید ، محتوای تولید شده توسط کاربر در YouTube ده برابر بازدید از محتوای آپلود شده با مارک می کند .

 

3. یک برنامه منسجم ایجاد کنید (و به آن بچسبید)

چسباندن به یک برنامه ارسال بسیار ضروری است زیرا پیروان و مخاطبان شما باید دقیقاً بدانند چه موقع انتظار دارند ویدیوی شما منتشر شود.

موفقیت در YouTube با زمان ، تمرین و پشتکار همراه است.

شما یک شب به یک ستاره YouTube تبدیل نمی شوید ، اما امید خود را از دست ندهید. این نکات را دنبال کنید و شما نیز در YouTube درآمد کسب می کنید.

بنابراین بیرون بروید و فیلم های عالی بگیرید.

توصیه طلایی من این است: کسب درآمد فقط با یوتیوب دشوار است ، بنابراین شما باید از YT به عنوان ابزاری یکپارچه در یک استراتژی بسیار خاص ، به عنوان مثال در لباس فروش آنلاین یا بازاریابی وابسته استفاده کنید.

 

BONUS CONTENT: راه اندازی یک بلاگ به روش درست

اگر شما به این دور دست یافته اید ، می خواهم به شما فرمول جادویی واقعی برای کسب درآمد آنلاین را پاداش دهم . این روش شامل شروع وبلاگ به روش صحیح با فروش مشاوره به مشتریان بالاخره B2B است .

آنچه در مورد این لیست متوجه خواهید شد این است که تعداد زیادی تاکتیک بی پایان وجود دارد که می توانید از آن انتخاب کنید - با ایده هایی که نسبت به دیگران پول بیشتری کسب می کنند. حقیقت این است که درآمد منفعل یک اسطوره است: برای بدست آوردن پول در حال تغییر زندگی ، همیشه باید ساعت و ساعت کار را خرد کنید.

بیشتر مقالات برتر توسط وبلاگ نویسان موفق در مورد " کسب درآمد آنلاین " ایده هایی مانند پر کردن نظرسنجی آنلاین ، تماشای فیلم یا کلیک بر روی بنرها ، دستیار مجازی بودن ، مشتری رمز و راز بودن یا گرفتن کارت اعتباری با پول نقد را دارند. بازگشت!

اما آنها چقدر پول خواهند آورد؟ $ 5 '10 $ 200 $ / ماه؟ کافی نیست که یک تأثیر واقعی در زندگی داشته باشید.

اگر مثل من تمام وقت کار می کنید ، باید درآمد خود را در اسرع وقت به حداکثر برسانید. و شما باید فرایندهای خود را مقیاس بندی کنید.

واقعیت این است:

95٪ از وبلاگ نویسان به دلیل پیروی از استراتژی وبلاگ نویسی منسوخ و غیرمولد شکست می خورند. این راهنما نوشته شده است تا شما را در Google قرار دهد و به همان تأثیرگذارانی که حداقل 5 سال است حمایت از همان کار را انجام می دهند ، اعتبار دهید.

اگر امسال شروع کنید و می خواهید درآمد کسب کنید ، چه می کنید؟

اگر می خواهید در طی 90 روز و نه در طی سه سال ، درآمد 10،000 یورویی در ماه را شروع کنید ، چطور؟

از خود بپرسید: آیا می توانم به مدت سه سال محتوا بنویسم و ​​صدها ساعت کار را قبل از درآمد کسب کنم؟

لازم نیست خیلی سخت باشد. و به همین دلیل است که من وبلاگ خود را در وهله اول ایجاد کردم.

این ساده است: وقتی سفر درآمد آنلاین خود را شروع می کنید ، میزان ترافیک یا قرار گرفتن در معرض آن زیاد نیستید ، و این یک اتفاق بزرگ است. به هر حال: آیا من به شما گفتم این یک کار بزرگ است؟

تقریباً همه کسانی که تجارت آنلاین خود را ترک کرده اند فکر می کنند که دلایل زیادی برای سرزنش وجود دارد: این ایده صحیح نیست ، کپی کردن اشتباه است ، قیمت ها اشتباه است ، کسی که آنها را فریب داده است: واقعیت این است که آنها به سادگی این کار را نمی کنند. آنها مهمترین مهارت اینترنت را یاد گرفته اند: تردد بدون هزینه و در مرحله دوم با هزینه پایدار.

انجام دادن یک گپ با من می تواند کمک کند ، بنابراین با وینس آلووینو تماس بگیرید ، من شما را به زودی در مسیر قرار می دهم!

شما باید با مشاوره B2B شروع کنید و فروش خود را به مشاغل آغاز کنید. آنها پول بیشتری دارند: دوره آنلاین 200 یورو شما برای یک فرد می تواند به سرعت تبدیل به یک قرارداد مشاوره 5000 یورویی برای یک مشتری شرکت شود.

وجود دارد سه رکن اصلی برای موفقیت این فرمول وبلاگ نویسی جدید برای ساخت آنلاین پول :

با انتخاب طاقچه وبلاگ خود بر اساس پتانسیل بودجه مخاطبان ، اهرم های حرفه ای و تقاضای بازار ، پتانسیل درآمد وبلاگ خود را 100 برابر کرده اید.
به مدت طولانی ننویسید ، با استفاده از ارسال مهمان و برون سپاری جنبه های خاصی از مطالب و سئو خود ، با این کار شما در کسب مقیاس بک لینک و اختیار دامنه (DA) در مقیاس بهبود می بخشید.
سرانجام ، با استفاده از راهکارهای درست درآمدزایی وبلاگ در نقطه مناسب در چرخه عمر وبلاگ خود ، درآمد خود را چند برابر می کنید و فقط نیاز به بستن 3-4 مشتری رده بالا برای درآمدزایی واقعی دارید ، نه صدها فروش شرکت وابسته. .
با انجام این کار شما روند خود را به صورت تصاعدی سرعت می بخشید و هزاران دلار با ترافیک کمتر درآمد کسب می کنید.

در نهایت ، اولین قدم برای شروع یک وبلاگ که به شما پیشنهاد می کنم ، دریافت یک هاست با کیفیت برای کار با وردپرس است.

با Bluehost شروع به کار کنید ، WordPress.org میزبان وب را با تنها 3.56 یورو در ماه (50٪ تخفیف) توصیه می کند.

>> با Bluehost در اینجا شروع کنید. <<

-> افکار نهایی برای آینده <-

اکنون بیش از 10 روش کسب درآمد آنلاین امسال و آینده می دانید . می توانید با بازاریابی وابسته ، فروش کالاهای فیزیکی یا دیجیتال و یا کار کردن روی تقاضا به عنوان مثال ، درآمد کسب کنید. اشتراک دانش ، ایجاد فیلم ، نوشتن گزینه های عالی دیگری برای تولید فروش و کسب درآمد از طریق خانه به صورت آنلاین است.

البته ، برای موفقیت حداکثر ، شما باید ارزش خود را تحویل بگیرید و در اقتصاد تقاضا جاری باشید. دانستن این موضوع از دیدگاههای بی نظیر شما در این صحنه و یادگیری چگونگی بازاریابی ارزش مهارتهای شما ، تفاوت بین درآمد حاصل از شغل پاره وقت و سالیانه های میلیونر را ایجاد می کند.

گزینه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد:

شما می توانید امروز با یک پروانه آزاد مستقل شروع کنید تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید و به عنوان یک آزادکار در راه دور در Freelancers.com ، Flexyjobs یا PeoplePerHour فعالیت کنید.
برای ایجاد پادکست موفق ، Buzzsprout را به صورت رایگان امتحان کنید و از جمله موارد دیگر ، کارت هدیه آمازون 20 دلاری را دریافت کنید.
اگر می خواهید سعی کنید محصولات را به صورت آنلاین در همه کانال ها ، شاید در dropshipping ، بفروشید ، سیستمی مانند Shopify را امتحان کنید .
می توانید یک دوره آنلاین را با Thinkific راه اندازی و بفروشید و دانش خود را با جهان به اشتراک بگذارید.
و شما ، قبلاً تصمیم گرفته اید که انتخاب شما چیست؟ اگر سردرگم هستید نگران نباشید عادی است و بهتر است به جای شروع شغلی که در طنابهای ما نیست ، بهترین انتخاب را انتخاب کنید ، پس از آن ما ادامه نخواهیم داد.

http://kavbish.shoplogger.ir/post/10





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: